Asiakkaan edessä on oltava nöyrä

Tiistai 20.3.2018 klo 17.16


Palvelumuotoilija Mikko Koivisto uskoo, että asiakaskokemuksen merkitys syrjäyttää markkinoilla pian hinnan ja tuotteen. ”Mikään yritys ei pärjää markkinoilla, jos se ei ole asiakaslähtöinen.”

Koko luettava löytyy täältä.

”Asiakkaan edessä on oltava nöyrä.” Voisis olla tarpeen miettiä tuota kunnissakin.

Salossa määritellään, että kaupungin perustehtävä on kuntapalvelujen järjestäminen asukkaille niin, että Salossa on hyvä elää, asua ja yrittää.

No kyllä täällä eletään, asutaan ja yritetään, mutta mites mahtaa olla niitten palvelujen saannin? Esim. ikäihmisten? Esim. Suomusjärvellä?

http://www.sss.fi/2018/03/suomusjarven-vanhukset-kaipaavat-ruokaa/

 

 


Kommentit

28.3.2018 19.59  MäVaaNtaaS

Hoivakotipaikan järjestely on ontuvaa. Kaupungilla puhuivat, miten heikommalle puolisolle järjestyi hoivapaikka 40 km etäisyydellä kotoa Toinen tietysti haluaisi ajella siellä mahdollisimman usein, mutta se on melkoinen matka, edestakaisin n.80 km. Onko tällaiseen pakko alistua?


Kommentoi kirjoitusta


Nimi:*

Kotisivun osoite:

Sähköpostiosoite:

Lähetä tulevat kommentit sähköpostiini