Uusimmat kuvat

mielipide

Maanantai 4.1.2021 klo 16:18


En tiedä menikö perille, mutta kyllä minä taas mielipide -postia lähetin. Tätä "tunnin junaa" ainvaa!

Mielipiteen esittäminen

YVA-selostuksesta voi esittää mielipiteitä ja antaa lausuntoja kirjallisesti toimittamalla ne Uudenmaan ELY-keskukseen viimeistään 4.1.2021. Viitteeksi UUDELY/13887/2018.

Uudenmaan ELY-keskuksen arviointiselostuksesta antama perusteltu päätelmä ja arviointiselostuksesta esitetyt mielipiteet sekä annetut lausunnot julkaistaan internetissä perustellun päätelmän antamisen jälkeen ympäristöhallinnon verkkosivuilla ymparisto.fi (www.ymparisto.fi/helsinkiturkujunayhteysYVA).

Salo -cityn kaupunginhallituksen antama lausunto on tässä:

https://salo.oncloudos.com/cgi/DREQUEST.PHP?page=meetingitem&id=20204488-9

Kaupunginhallitus on esittelijöiden tekstin mukaan edennyt ja sen hyväksynyt. Mietinpä vain, kuinka moni hallituksen jäsenistä asiaan ihan oikeasti perehtyi. Kuinka moni luki läpi esim. kaikki tämän linkin takaa löytyvät: https://www.ely-keskus.fi/Kuulutukset

jne.

--

Jaa mitäkö mää laitoin? Mm. tätä:

 
Minun mielestäni ajateltu junayhteys ei edes palvele salolaisia. 
Korjatkaa, parantakaa ennemmin nykyisin olemassa olevaa rantarataa.


Kommentit

4.1.2021 16:40  MäTaasTämmöst

Just näi, samaa miält olen. Nykyisen radan korjaus kaksiraiteiseksi Salo-Turku välille. Jotain mutkia suoristaa vielä, niin eiköhän se palvelisi ihan riittäväste taas kymmeni , kymmeni vuassi. Tunnin juna oli ilmaan heitetty slogan, joka napatti kiinni enempi ajattelematt. Mutt onhan täsä moni ny jo palkka nauttinu maa näyttei kairatess yms. Aikoinas rippiskouluikäisen puhutti ja mitatti n.s Elsa-rataa. Mä niinkovi sitä vartosi, ku se olis menny hyvi lähelt. Olis nähny juni joka päiv. Naapurien pelloi olis kyll pirstottu samall. Siihe jäi ja nii on jääny moni muuki rata-suunnitelm sen jälkke ja jospa ny tämäki. Nii men se kapselijunaki.

4.1.2021 18:35  Marjatta

Ajaisivat nuo junarataa suunnittelevat ja siitä tohkaavat Mahtinaisentietä pitkin edestakaisin muutaman kerran, niin ymmärtäisivät, millaiselle pohjalle junarataa aiotaan. Ei nyt ehkä norjalaista savea, mutta pehmeää kuiteski. Rahaa palaa ja paljon, jos raiteesta meinataan tukeva saada. Mahtinaisentiestä, sen kunnosta takuuajan päättymisen aikoihin kun aikoinaan kaupunginjohtajalta (Lauri Inna) kysyin, niin hän vastasi jotain, jotta tuskin siitä koskaan kunnollista saadaan. Ei ole paljon aikaa, kun siitä yritettiin pahin vesikertymänotko korjata. Sekin korjaus meni sinnepäin vaan! Ja uusia notkelmia tulee kaiken aikaa.


Kommentoi kirjoitusta


Nimi:*

Kotisivun osoite:

Sähköpostiosoite:

Lähetä tulevat kommentit sähköpostiini