ajankohtaista tai sitten ei..Torstai 2.9.2021 klo 14.18 Mielenkiintoista luettavaa!
https://salo10.oncloudos.com/cgi/DREQUEST.PHP?page=meetingitem&id=202177-11 Muutosketteryys on kasvanut koronapandemian aiheuttamien toiminnan muutostarpeiden vuoksi. Kaupunginvaltuuston tuloskortit Strateginen päämäärä 1. Asiakaslähtöiset palvelut Strategiset tavoitteet 1.1. Asiakaslähtöisyys korostuu palveluiden suunnittelussa, organisoinnissa ja johtamisessa. 1.1. Koronan takia asiakaspalveluiden NPSmittauksia ei olla täysimääräisesti tehty. 1.2. Palvelualueiden välillä on hyvin yhteensopivat prosessit 1.2. Konsernipalveluissa prosessien tunnistaminen ja kehittäminen on kytketty osaksi toimistotyön kartoitusta, ja sen tulosten pohjalta prosessien vastuita ja resursseja on selkeytetty ja tehostettu. 1.3. Asiakasprosessit ovat saumattomia ja sujuvia. 1.3. Koronatilanteessa on pystytty kehittämään sujuvia terveysturvallisia asiointiväyliä 2. Toiminta on hyvän hallinnon periaatteiden mukaista 2.1. Päätöksenteko on ennakoitavaa, läpinäkyvää ja tehokasta 2.1. Uusi asianhallintajärjestelmä on käyttöönottovaiheessa, sähköisen allekirjoitusjärjestelmän käyttöönotto on viivästynyt noin kuukaudella. Tuotantovaiheeseen päästyään uudistukset tulevat lisäämään päätöksentekoprosessin tehokkuutta ja läpinäkyvyyttä. Hallintosäännön päivitys valmistelun ja päätöksenteon vastuiden selkeyttämiseksi on hyväksytty valtuustossa ja tulee voimaan 1.1.2022. Joka päivä parempi Salo - jatkuvan parantamisen toimintamalli ja strategian onnistunut jalkautus / strategian toteutuminen, kk-seuranta Salo IOT Campus Salon IoT Campuksesta muodostetaan kansainvälisesti verkottunut ja kasvava keskus, joka mahdollistaa huippuosaamisen kehittymisen, kaupallisesti menestyvien tuotteiden ja palvelujen kehittämisen ja tuotannon sekä uuden IoT-liiketoiminnan syntymisen. Campuksesta luodaan myös houkutteleva osaamiskeskus kansainvälisille ohjelmille, joita kaupunki sekä tulevaisuudessa maakunta voi toteuttaa Salon alueella Kaikkia noita ja enemmänkin löytyy täältä: https://salo10.oncloudos.com/kokous/202177-11-3020.PDF Jokainen, joka cityn palveluja on käyttänyt voi tykönänsä miettiä, ovatko tuloskortteihin päätetyt lupaukset pitäneet. Että onko sitä asiakaslähtöisyyttä, onko päätöksenteko ollut ennakoitavaa ja läpinäkyvää ym.ym. Vanhuspalveluista minä eniten moitteita kuulen! Kyllä niitä yhteydenottoja sen verran edelleenkin (vaikka en enää kaupungin luottamustehtävissä ole) eteeni saan, että SSS tätä mieltä -kirjoituksia voisin kirjuutella vaikka kerran viikossa! |
|
2.9.2021 21.40
Marjatta
Jaa-a. Esillä on. |
Marjatta Halkilahti
IoT Campus näyttää olevan taas esillä. Onko siksi, että sinne esiitetään vanhustenhoivaa?